ثنائی کے اختیارات portal 40




ثنائی کے اختیارات کیلکولیٹر = ہائی ITM؟ منگل، مائیکل Freeman کی طرف سے دسمبر 3rd، 2013 حال ہی میں میں ان نئے بائنری اختیارات Calculators کے بارے میں سن رہا ہوں مختلف ویب سائٹس پر اور میری ویڈیوز ذیل تبصرہ کے سیکشن میں بعض صورتوں میں پیش کیا جا رہا (میں spammers کو نفرت). ڈان ٹی مجھے غلط بائنری اختیارات کے لئے کیلکولیٹر حل کی پیشکش ان افراد پر "مجھے نفرت کرنے کی کوشش نہیں کر رہا ہوں" حاصل، لیکن میری ایک یہسان کرو اور T میری ویڈیوز ذیل تبصرہ کے سیکشن میں کی تشہیر براہ مہربانی، اس لنگڑے، ڈان ٹی کی طرح لگ رہا ہے آپ کو لگتا ہے؟ یہ FirePA اور "پیسہ کمانے" منصوبوں کے تمام قسم کے ساتھ ہر روز میری ویڈیوز فضول میں استعمال کرتے ہیں کہ ان spammers کو ایک گروپ کی یاد دلاتی ہے. اب نئے یو ٹیوب سپیم کنٹرول کے ساتھ، سپیم تبصرے کسی بھی صورت میں اعتدال پسندی کے لئے منعقد کیا جا رہا ہے، تو یہ صرف یہاں آپ کی مدد کرنے کی کوشش کر رہے، آپ کا وقت spammers کو کے قابل نہیں ہے. جی ہاں، واضح طور پر اپنے قارئین اور ناظرین کو پیسہ بنانے میں دلچسپی رکھتے ہیں، لیکن زیادہ تر مقدمات میں، آن لائن کے تاجروں پیسہ گزینوں کی ایک سے زیادہ نفیس بھیڑ سے تعلق رکھتے ہیں. اصل میں مشکل کام کرتے ہیں اور ایک سگنل کی خدمت، یا تو راستہ کے ساتھ مناسب تجزیہ یا پارٹنر کر، حکمت عملی پر عمل کرتے ہوئے کامیابی حاصل کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں جو دنیا بھر میں Folks کی، میں T ان سپیم تبصرے کسی فائدہ اٹھا رہے ہیں لگتا ہے کہ ڈان. مجھے یہ پیسے T آسانی سے نہیں کرتا کہ میرے ناظرین اور بلاگ کے قارئین کے بہت سے واضح ہے لگتا ہے، اور آپ کے گھر سے کام کرنے کا فیصلہ یہاں تک کہ اگر، کی قسم کی irregardless 'تم پر، کام ہمیشہ کی ضرورت ہے ٹمٹم. وقت، پسینہ، تحقیق، اور درد. تکلیف اٹھاےءبناء راحت نہیں. میں نے حال ہی دیکھ رہا ہوں کہ نئے غیر فعال آمدنی قسم کی پیشکش ایک خود وضاحتی نام، بائنری اختیارات کیلکولیٹر کے ساتھ، ایک نئی مصنوعات شامل. جہاں اس کی مصنوعات کی پیشکش کی جا رہی ہے؟ سپیم ای میل مہمات کے ذریعے یو ٹیوب پر سپیم تبصرے،. آپ ایک بائنری اختیارات کیلکولیٹر کے ساتھ پیسہ کمانے کے لئے کر سکتے ہیں؟ میں T ایسا لگتا ڈان. میری رائے میں نہیں میرا مطلب ہے کہ کی طرف سے، اس کے پیچھے ایک انسانی شامل تاجروں، کسی بھی سافٹ ویئر یا کیلکولیٹر، کی طرف سے تعریف کی بنیاد پر، کمپیوٹر کے پیچھے بیٹھ اور معیار سگنل پیدا کرنے کے لئے کام کرنے والے ایک شخص، سب سے زیادہ امکان سے زیادہ آپ کو حاصل کرنے میلے میں جا رہا ہے ٪ 70 ITM اور calculators اعدادوشمار ناممکن ہے جس میں 90٪ ITM، پر کی پیشکش زیادہ تر مقدمات میں! binarysoftware. us ایک بہت ہی "فروخت کی قسم" مارکیٹنگ پچ کے ساتھ پیش کیا ایک بائنری اختیارات کیلکولیٹر کے لئے ایک لینڈنگ کے صفحے، کی ایک مثال ہے. ستم ظریفی یہ ہے ویڈیو میں آدمی بھی B "کے طور پر اس طرح کی دوسری مارکیٹنگ پچ صفحات بیان" آپ کو ویڈیو گھوٹالے کی تمام اقسام کا نشانہ بنایا گیا ہے "،" تم نے شاید اس سے پہلے صرف اس طرح ایک ویڈیو دیکھا، اور یہ شاید T آپ کی آخری ہو جیت "کا کہنا ہے کہ * LL ایس ** ٹی "، بہت پروفیشنل. وال مارٹ ملازم آپ کو بتاتا تو نااہلی ضرور غضب تم، "اس کی مصنوعات، ایک دوسرے کی کوشش B * LL ایس *** ٹی ہے" ذرا تصور کریں. تو مجھے صرف میں آٹو بائنری اختیارات calculators کا کوئی legit ہیں یقین ہے کہ وجوہات کی فہرست دو یہ آپ کو ایک اخلاقی کاروبار سے توقع کریں گے کہ اخالقی کاروباری طرز عمل کے ساتھ ان لائن نہیں ہے کے بعد سے 1) یو ٹیوب پر تبصرہ سپیمنگ کے ذریعے فروغ دیا کسی بھی سروس، عام طور پر ایک legit مصنوعات نہیں ہے. 2) پیسہ کمانے کے حل احتیاط تحقیق اور وہ ان دعووں کے پیچھے ساکھ کی کمی ہے تو، اگلے کی خدمت پر منتقل کیا جانا چاہئے "سچ ہونے کا بھی اچھا" ایک غیر حقیقی ITM کے نتائج یا کسی بھی سروس کی پیشکش. 3) وہ ابتدائی پیشکش عام طور پر آپ کا ای میل باہر دینے کے لئے آپ کو دھکا کرنے کے لئے مفت پیش کی جاتی ہے کے بعد سے ان کی مارکیٹنگ پچ صفحات کے ذریعے فروخت کی جا رہی ہے کہ کسی بھی سروس، ای میل فیشنگ ساتھ عام طور پر ملوث ہیں، اور آپ کے ای میل بھیجنے کی طرف سے آپ کو مستقبل دلچسپی پر رضامند. وہ آپ کو آپ کو ان مصنوعات کی فروخت یا دیگر spammers کو مزید بھی اپنا ای میل دوبارہ تقسیم ہو سکتا ہے جو دوسرے spammers کو، آپ کے ای میل کی تقسیم کی طرف سے خرید سکتے ہیں یا تو ہو جائے گا، یہ ایک "سپیم کے میں Snowball" کی طرح ہے! میں نے ہمیشہ آپ کے آن لائن gigs کے لئے ایک علیحدہ ای میل اکاؤنٹ کھولنے کی بجائے اپنے ذاتی ای میل استعمال کرتے ہوئے مشورہ. تکنیکی تجزیہ (مالی) Calculators کے وی ثنائی کے اختیارات Calculators کے ایک رجحان کی پیشن گوئی کے ساتھ ہم سے مدد کے لئے استعمال کر رہے ہیں اور یقینی طور پر قیمت کارروائی ٹولز کا ہتھیار کی قیمت شامل کر سکتے ہیں جو مالی Calculators کے درمیان ایک بڑا فرق ہے! جیسے تکنیکی تجزیہ کیلکولیٹر: اشارے کا مطلب ہے پہلے ہی کے حساب پر مبنی ہیں جس محور پوائنٹس اور دیگر اشارے، کیلکولیٹر تصور کیا جاتا ہے! Legit کی ہیں. ظاہر ہے آپ کو اب تم کیا سوچتے ہو، میں "ثنائی کے اختیارات کیلکولیٹر" کے بارے میں کیا سوچتے ہیں جانتے ہیں؟ آپ کو اس نظام میں سے ایک کے ساتھ ایک تجربہ ہے تو، میں وہ حاصل کرنے کے ایک 90٪ ITM کے لئے کس طرح قریبی جاننے کی بہت شوقین ہوں کیونکہ ذیل میں تبصرہ کرنے بات کا یقین ہو! بائنری اختیارات کے لئے مقبول سگنل خدمات میں دلچسپی ہے؟ فاریکس اور ثنائی سگنل کی پیشکش کی سفارش کی خدمات ملاحظہ کریں!